مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : کریمی

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری


خرید ملک جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک برای کشورهایی مثل پرتقال،یونان....میسر می باشد و کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قادر نیستند از روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای اقامت آلمان اقدام نمایند که این به معنای عدم امکان خرید ملک در این کشور نمی باشد و از راه های متفاوتی یک فرد خارجی می تواند اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در آلمان نماید و مالک تام گردد.


خرید مغازه، املاک تجاری، هتل و.... جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

راه دیگر مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری خرید مغازه است که در چنین مواردی از سرمایه گذاری خرید ملک تجاری به همراه ثبت شرکت انجام می شود. لازم به ذکر است که باید حساب مالی شخص سرمایه گذار جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برای بیزینس در نظر گرفته شده مناسب باشد یا گردش مالی کافی برای ثبت شرکت مد نظر مانند رستوران،شرکت و....داشته باشد؛ بنابراین ایجاد کسب و کار و یا تاسیس شعبه در این کشور جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با عنوان شرکت انجام پذیر است.

نمونه ای از ثبت شرکت ها در آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری عبارتند از:
_پیگیری حرفه یا خدمات مانند رستوران یا مغازه
_شعبه ای از شرکتی که در کشور خود دارید
_نمایندگی
_دفتر فروش،کارخانه،انبار
_شعبه مستقل

ثبت شرکت در این کشورجهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری متوسط هزینه ای برابر با 9000 تا 13000 یورو را داراست که شامل انجام کارهای اداری این پروسه می باشد.


خرید سهام دولتی جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

در این روش جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بلافاصله پس از خرید اوراق سرمایه گذاری به شخص اقامت داده می شود به این ترتیب که شخص مبلغی که دولت تعیین نموده را به مدت محدود به عنوان مثال 5 سال به دولت می دهد و سریعا اقامت دائم کشور را دریافت می کند. پس از این 5 سال اصل پولش را نیز بدون هیچ گونه سودی دریافت می کند، به این روش مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری برگشت پذیر می گوییم و در حالت دیگری جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری که سرمایه گذاری غیر قابل برگشت گفته می شود پس از تعیین مبلغ مورد نظر از طرف دولت و پرداخت شخص اقامت دائم به فرد داده شده ولی هزینه بازگشت نمیابد و طبیعتا مبلغ سرمایه گذاری نیز بیشتر از حالت قبل می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: